De cealaltă parte, Moskovitz se referă la democrați caracterizând-o pe Clinton prin opoziție cu Trump și arătând că partidul „promovează o viziune optimistă, pragmatică, politici de incluziune și beneficii mutuale”. De la intrarea sa în cursa pentru președinția SUA, Trump a încercat permanent să-și atragă simpatia elitei din zona de telecomunicații, chiar dacă republicani de tradiție precum Paul Ryan au încercat ani în șir să întărească relațiile partidului cu această industrie.
Cofondatorul Oracle, Larry Ellison a acordat și el o contribuție de 5 milioane de dolari unei acțiuni politice de susținere a senatorului republican de Florida, Marco Rubio, în alegerile primare, însă de când acesta s-a retras din cursă nu a mai făcut niciun fel de donație politică pentru susținerea campaniei prezidențiale. Și Meg Whitman, directorul executiv al Hewlett Packard (HP) se declară împotriva lui Trump, astfel că a promis că va investi bani grei în campania lui Clinton, față de care și-a arătat public susținerea luna trecută.
Există, însă, și unii lideri ai industriei tech care și-ar dori ca Trump să ajungă la Casa Albă. Printre ei, Peter Thiel, cofondatorul PayPal, care a ținut chiar un discurs la Convenția Partidului Republican de la Cleveland, ca susținător al magnatului. Totuși, miliardarul care a investit 2,4 milioane de dolari acum patru ani pentru a-i finanța campania republicanului Ron Paul, pe care îl dorea învingător, nu a donat pentru susținerea lui Trump mai mult de 201 dolari, arată înregistrările care datează din 31 iulie.
Trump a făcut în ultima vreme alte câteva călătorii pentru strângerea de fonduri în Carolina de Nord, în vreme ce Clinton a fost și ea acolo acum circa două săptămâni și plănuiește să se întoarcă zilele următoare.
Moskovitz și-a dezvăluit planurile de a dona pentru campania democraților într-o postare scrisă joi noaptea pe site-ul Medium, un text care se numește „Obligat să acționez”. Până acum, miliardarul a avut o singură astfel de contribuție, 5.200 de dolari pentru democratul Sean Eldridge, în 2013, atunci când acesta a candidat pentru un loc în Congres. î
Jumătate din cele 20 de milioane pe care le pun la bătaie Moskovitz și soția sa, Cari Tuna, vor merge la ONG-ul League of Conservation Voters și la un comitet de acțiune politică numit „For Our Future” (n.r. „Pentru viitorul nostru”). Alți bani vor merge direct la campania lui Clinton și la comitetele partidelor care susțin Senatul și pe democrații din Congres.
„Ca națiune, trebuie să ne dăm seama cum îi putem aduce pe toți alături de noi, iar noi credem că platforma democrată este, în acest moment, mai capabilă să ne asigure că acest lucru se va întâmpla”, a scris cofondatorul Facebook. „Prin comparație, promisiunile lui Donald Trump sunt, mai degrabă, niște diversiuni deliberate, o încercare de a promova energie și sprijin, fără niciun fel de abilitate sau intenție ca acest lucru să se și întâmple. Propunerile lui sunt atât de puțin plauzibile, încât națiunea este îndreptățită să se îngrijoreze că interesul său în președinția SUA s-ar putea să nu se întindă dincolo de ambițiile de a câștiga un concurs și de a-și promova brandul personal”, a mai explicat Moskovitz.
Singurul care a contribuit cu mai mulți bani la campania democraților este, în prezent, filantropul și activistul pentru mediu Tom Steyer, arată datele financiare ale campaniei. Acesta a scos din buzunar până acum aproape 40 de milioane de dolari pentru a promova probleme stringente ale mediului înconjurător și pentru a ajuta ca Hillary Clinton să ajungă la Casa Albă.